A Marantz gyökerei az első mono LP megjelenésének hajnaláig nyúlnak vissza, amikor a New York-i Saul Bernard Marantz elégedetlen volt a rendelkezésre álló berendezésekkel, amelyeken nagyra becsült lemezgyűjteményét lejátszhatta. Így hát meg kellett építenie a sajátját! Saul 1953-ban hivatalosan is megalapította a Marantz Company-t. Akkor is, mint ma, a vállalat sarokkövei a minőség és az innováció voltak. Több mint 60 éve a Marantz fáradhatatlan és kiterjedt kutatás-fejlesztési programjai révén egyedülálló technológiákat fejleszt, és mérföldkőnek számító hifi és otthoni szórakoztatóipari termékeket dob piacra. Az audio és video kiválóság iránti ilyen elkötelezettség biztosítja, hogy minden egyes Marantz tervezés osztályelső teljesítményt nyújtson. A Marantz a Masimo Consumer tulajdonában van. A Masimo Consumer a Masimo, a világ leginnovatívabb távoli betegmegfigyeléssel foglalkozó vállalatának újonnan létrehozott részlege. Ez a részleg felügyeli a fogyasztói audio üzletágat (korábbi nevén Sound United) és a Masimo fogyasztói egészségügybe történő terjeszkedését. A Masimo Consumer arra törekszik, hogy a fogyasztóközpontú innovációk révén javítsa az életminőséget. A Masimo Consumer Audio a világ egyik legnagyobb portfóliójú audiocége, amely nyolc legendás audió márkának ad otthont: Bowers & Wilkins®, Denon®, Polk Audio®, Marantz®, Definitive Technology®, Classé® és Boston Acoustics®. Mindegyik márka saját filozófiával és egyedi megközelítéssel büszkélkedhet a hangzás és az otthoni szórakoztatás életre keltéséhez. A több mint 300 éves innovatív audio- és otthoni megoldások terén szerzett tapasztalatával a Masimo Consumer Audio több mint 130 országban, a fogyasztók széles köre számára egyedi és magával ragadó hallgatási élmények megteremtésével javítja az életet.