A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott termékre minimálisan 12 hónap jótállást vállalunk. Ez alól csak az értékcsökkent, és egyéb hibával rendelkező termékek kivételek, ahol a garanciális idő külön fel van tüntetve. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. Amennyiben a termékhez nem jár külön jótállási jegy (pl.: állványok), akkor a számla egyben a jótállási jegy is.
Cégünk kizárólag Mo-i beszerzésből, hivatalos garanciával kínálja termékeit, melyek a hivatalos kijelölt márka szervizekben elfogadottak, ellenben az interneten sokszor csábítóan olcsóbb, de nem itthoni beszerzésből származó készülékekkel!!!
Amennyiben a kiszállított termék a szállítás során megsérült, úgy azt csak abban az esetbe tudjuk cserélni, ha a futár cég munkatársával a sérülésről jegyzőkönyvet készítenek. Ennek hiányában nem tudunk elfogadni reklamációt.
Amennyiben a csomag sérülten érkezett Önhöz, úgy kérjük, a csomagot a fentiek szerint ne vegye át!
A cégünknél vásárolt gyárilag hibás vagy a 3 napon belül meghibásodott termékeket, a vásárlás napjától számított 3 napon belül kicseréljük, vagy ha ez nem lehetséges, a termék ellenértékét visszafizetjük. A kicserélés feltétele a készülék bevizsgálása, melyet az adott termék importőre, vagy szakszervize véleményez. Ezen irányú panaszát, igényét kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak telefonon, vagy e-mailben. A 3 napon túl meghibásodott termékekkel, kérjük, forduljanak a garanciát vállaló szakszervizhez!
A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén a következőféleképpen történhet:
1. A gyártó szervízhálózatán keresztül: Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.
Garanciális ügyintézés folyamata a Stream Audio Kft.-n keresztül:
Vegye fel a kapcsolatot a garancia lejárati napjáig Stream Audio Kft. ügyfélszolgálatával: Stream Audio Kft Budapest Szatmár u. 54/b. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené a Stream Audio Kft. részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható. A meghibásodott termék Stream Audio Kft. részére történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, portós küldeményeket a Stream Audio Kft. nem vesz át.
Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
A javított, cserélt vagy hibás készüléket (amennyiben nem kéri a javítást) szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is megrendelőt terheli.
Kérjük, a termék jótállási jegyét, vagy számláját feltétlenül őrizze meg, mert ezek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!
Egyebekben cégünk a termékekre a szokásos szavatosságot és a jogszabályok által előírt jótállást vállalja.
A garanciális ügyintézés ügyfélszolgálatunkon vagy a helyileg illetékes szakszervizekben történik.
nyitva: H-P 9-17
tel: 06-1/330-70-11 / +3620-945-1314
szervizelt márkák: Denon, Marantz, Sonos, Wharfedale, NAD, Polk Audio, Dali, Primare, Cambrdige Audio, Q-Acoustics
Sekon Szervíz Kft. 115 Budapest Bánk Bán u. 3
nyitva: H-CS 10-17 P 10-15
tel: 06-1/229-0035 / +3670-297-6985
szervizelt márkák: Onkyo, Pioneer, Rotel, Arcam, NAD, KEF, JBL, Klipsch, Harman/Kardon
Stream Audio Kft. 1142 Budapest Szatmár u. 54/B
szervizelt márkák: Márkák között a saját márkáink,